reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriana Juríčková

Adriana Juríčková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Iba jeden deň v mojom živote považujem za smutný. Vďaka tomuto dňu mi všetky ostatné dni prídu ako veselé, vďaka tomuto dňu poznám cenu života, vďaka tomuto dňu viem, že sa treba usmievať a vďaka tomuto dňu píšem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPohľad zdolaFejtónikyKeď sa nad tým zamyslím,...

reklama

Keď sa nad tým zamyslím,...

Sme slobodní v rozhodovaní o našom konaní?

Adriana Juríčková

Sme slobodní v rozhodovaní o našom konaní?

Východiskom tohto článku je Henri Bergson a jeho dielo Dva zdroje morálky a náboženství. Zoberte si z toho iba toľko, čo potrebujete! :)

  • 8. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 134x
  • 0
Prečo človek nevidí seba?

Adriana Juríčková

Prečo človek nevidí seba?

Friedrich Nietzsche - Tak pravil Zarathustra. V podstate ide o prácu do školy, no Nietzsche ma veľmi zaujal a určite si ho naštudujem viac, ako potrebujem do školy! V tejto práci som chcela hlavne vyzdvihnúť myšlienky z prvých dvoch kapitol, ktoré zaujali mňa a z môjho pohľadu som ich aj doladila. Text nie je určený pre každého, iba pre tých "vykívených" :D

  • 14. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 219x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu