reklama

Z univerza..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj najkrajší sen, moja dúha..

moje slnko..cesta dlhá

za tebou, zázrak svetov!

S tebou je žiť z výšky letov..

pozerať sa na zázraky

matky zeme, raj a mraky,

najkrajšie, čo zažiť môže člvek na svete!

..a kto to nechapete, dúfam, že raz dozriete..

..do nadpozemskej svadby, tanca kvetov,

do raja zaľúbenia, lásky všetkých svetov.

A tam sa len vyvolení spoznajú

podľa dotyku očí a sŕdc.

Podľa všetkého, čo sa nedá naučiť,

nie podľa umenia,

nie podľa módy,

ani podľa ideálov

a literatúry.

To, čo reč neobsahuje

a pojmy obchádzajú,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

to je prameň riek -

to, čo stromy skrývajú.

Staré tajomstvo starých otcov..

..volajme to láskou,

priateľstvom, či obcou..

Volajme to citom, spoločnosťou, bratstvom..

Zabúdajme, odkrývajme - volajte ma zradcom..

Pojmy sú nové, slová sú krásne,

vety sa odkrývajú, kde pravda viazne?

čo ak nie v sebe samej?

márna snaha.

víno nalej.

otoč sa a pozri hore, na zem,

na hviezdy, na stromy holé,

na seba, na slnko, na túžbu, na chválu,

na prirodzenosť, úprimnosť a na snahu..

a teraz vznešený človek úprimne povedz mi:

čo by si chcel najviac tu na Zemi?

strhni masku davu,

nekategorizuj sa a ži za seba.

a teraz ty, konkrétny, porozprávaj,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

čo mám čakať od teba..

Padaj, vstávaj, hraj a tancuj,

cúvaj, plávaj, davy burcuj,

slzy púšťaj, pros a stoj:

Tvoj život je iba tvoj..

Adriana Juríčková

Adriana Juríčková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Iba jeden deň v mojom živote považujem za smutný. Vďaka tomuto dňu mi všetky ostatné dni prídu ako veselé, vďaka tomuto dňu poznám cenu života, vďaka tomuto dňu viem, že sa treba usmievať a vďaka tomuto dňu píšem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPohľad zdolaFejtónikyKeď sa nad tým zamyslím,...

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu