reklama

Farbičky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Možno mi niekto

život kreslí do piesku.

a ja si mám ten obrázok vyfarbovať.

Vozím si rozum

na jednom koliesku.

a afektom ešte dovolím si z neho odkrajovať.

Farbička sa mi pod nátlakom

zlomila

A strúhatko som našla

v tvojom vrecku!

Vystrúham grimasu sladučkého

debila

A navždy sa stratím

v starom Grécku..

Adriana Juríčková

Adriana Juríčková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Iba jeden deň v mojom živote považujem za smutný. Vďaka tomuto dňu mi všetky ostatné dni prídu ako veselé, vďaka tomuto dňu poznám cenu života, vďaka tomuto dňu viem, že sa treba usmievať a vďaka tomuto dňu píšem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPohľad zdolaFejtónikyKeď sa nad tým zamyslím,...

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu