reklama

Okrem zimy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čierny mrak sa zmestil do špendlíkovej hlavičky

a radosť mnou zametá.

Vyplakala som si oči do poslednej slzičky.

Nastáva úsmevová odveta!

Pri šálke pohodlného čaja

do kresla vášne sa ponorím

a nechám sa unášať piesňou mája

mám chuť sa škriabať na stromy

a vyškriabať z nich všetku jeseň!

až kým si nezoderiem nechty.

pri tom si budem pískať pieseň

a tvojej lásky texty.

Čo spôsobilo to?

že nezábudku z neba nachádzam

pri palci na nohe?

Protismer kompasov?

..a ja stále neviem,

jak za teba poďakovať oblohe:

Kytica sedmokrások bude málo

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a peniaze drzo priveľa.

Anjely totiž držia právo

a česť podstaty priateľa.

To len my, hriešnici,

dávame milodary

ako odpustné pri poranení duše.

No rany liečia dary jary

a pohľad na kvitnúce ruže.

Zober ma teda pod slnečnú kráľovnú

a prečeš ma šťastným pohľadom

Tam ti dám vyznanie.

Aj vrúcnu poklonu.

A skočíme hore k oblakom...

Adriana Juríčková

Adriana Juríčková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Iba jeden deň v mojom živote považujem za smutný. Vďaka tomuto dňu mi všetky ostatné dni prídu ako veselé, vďaka tomuto dňu poznám cenu života, vďaka tomuto dňu viem, že sa treba usmievať a vďaka tomuto dňu píšem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPohľad zdolaFejtónikyKeď sa nad tým zamyslím,...

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu