reklama

Bez slov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám chuť ti posielať tisíce správ

No všetky bez slov

Bohužiaľ

Dokonca bez akejkoľvek hlásky

Toľko, čo ty mi dávaš

Lásky

Nekonečné šťastie v kruhu!

Keď plačem,

kreslíš do sĺz dúhu

Keď mi ťarcha láme kosti,

premeníš ju na radosti..

Prišiel si ma strážiť z neba?

Odišiel...

A poslal teba! :)

Som šťastná a nemám slová...

...tak prázdnu sms posielam znova.

Adriana Juríčková

Adriana Juríčková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Iba jeden deň v mojom živote považujem za smutný. Vďaka tomuto dňu mi všetky ostatné dni prídu ako veselé, vďaka tomuto dňu poznám cenu života, vďaka tomuto dňu viem, že sa treba usmievať a vďaka tomuto dňu píšem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPohľad zdolaFejtónikyKeď sa nad tým zamyslím,...

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu